Yorijori Food, un jucător cunoscut în promovarea bucătăriei coreene în România, a inaugurat oficial noul său magazin K-FOOD în Pitești.
Acesta este cel de-al șaptelea punct de vânzare din rețeaua națională a companiei.
„ (…) Această deschidere nu înseamnă doar inaugurarea unui nou magazin, ci reprezintă un pas esențial înainte. Interesul pentru K-Food continuă să crească, iar valul coreean este mai puternic ca niciodată”, a subliniat Heeyoung Lim, Director, aT Frankfurt Office.
Brandul K-FOOD a intrat pe piața din România în anul 2019 și, până în acest moment el se regăsește în București, Ploiești, Craiova și Pitești.
Noul magazin a fost conceput ca un hub strategic pentru extinderea exporturilor de produse alimentare coreene în piața emergentă din Europa de Est, România fiind considerată o piață-cheie în inițiativa mai amplă a aT de promovare a bucătăriei coreene în Europa.
Noul magazin din Pitești include și o terasă exterioară. În prezent, Yorijori Food a deschis șapte magazine – patru în București și trei în alte orașe (Craiova, Ploiești și Pitești).
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Yorijori Food își extinde lanțul de magazine pe piața locală appeared first on Forbes Romania.