
Tesla a deschis marţi primul său showroom din India, eveniment ce marchează intrarea producătorului de vehicule electrice (EV) pe a treia mare piaţă auto mondială.
Aflat în complexul Bandra-Kurla, un centru de afaceri premium din capitala financiară Mumbai, noul showroom prezintă Model Y la un preţ de aproximativ 69.770 dolari pentru piaţa din India, cel mai ridicat în rândul pieţelor importante, potrivit presei internaționale, preluate de Agerpres.
În condiţiile în care livrările sunt estimate în trimestrul trei, maşinile Tesla se vor afla pe şoselele aglomerate din India, ţintind o nişă premium pe segmentul EV, responsabilă pentru doar 4% din vânzările auto.
Tesla va concura în principal cu giganţii germani, cum ar fi BMW şi Mercedes-Benz, şi mai puţin cu producătorii EV locali, cum ar fi Tata Motors şi Mahindra.
Afectată de supracapacitatea fabricilor la nivel global şi de declinul vânzărilor, Tesla a adoptat strategia de a vinde vehicule importate în India, în pofida impozitelor şi taxelor vamale ridicate.
Analiştii spun că intrarea Tesla pe piaţa din India indică majorarea încrederii investitorilor şi consolidarea eforturilor către electrificare. Piaţa EV a reprezentat anul trecut uşor peste 2% din totalul vânzărilor auto. Dar Guvernul vrea să modifice această tendinţă şi să ajungă la o cotă a vehiculelor electrice de 30% până în 2030.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Tesla se lansează pe piața din India appeared first on Forbes Romania.