retailerul-carrefour-romania-implementeaza-un-program-de-reducere-a-preturilor

Retailerul Carrefour România implementează un program de reducere a prețurilor

Timp de citire: 2 minute

Oficialii Carrefour România anunță un program de reducere a prețurilor pe tot parcursul lunii august, ca răspuns la impactul creșteriilor TVA-ului.

Prin această inițiativă, retailerul va oferi reduceri semnificative la produse de bază, echivalente cu de trei ori valoarea TVA-ului pentru produse alimentare și de două ori pentru produsele nealimentare selectate sub formă de cupon.

Campania debutează pe data de 30 iulie și se va desfășura pe durata lunii august, cu reduceri săptămânale la diferite categorii de produse impactate de noile cote TVA. Reducerea este acordată sub formă de cupon ce poate fi utilizat pentru achitarea cumpărăturilor viitoare, atât în hipermarketurile, cât și în supermarketurile Carrefour.

„Într-un context economic tot mai dificil, marcat de creșteri de prețuri și presiuni asupra costului vieții, ne reafirmăm angajamentul de a susține clienții prin soluții concrete. Consumatorii devin tot mai atenți la gestionarea bugetului săptămânal și caută oferte relevante, transparente și constante. Prin această inițiativă, răspundem nevoilor reale ale tuturor românilor, sprijinindu-le în menținerea unui echilibru financiar. Reducerile nu sunt doar o măsură comercială, reprezentând una dintre acțiunile constante pe care le facem pentru a proteja puterea de cumpărare, iar acum ne propunem să înapoiem practic de două sau de 3 ori valoarea TVA-ului pentru categorii importante de produse. Mai mult decât un simplu lanț de magazine, ne propunem să fim un partener de încredere în fiecare etapă a cumpărăturilor”, explică Gilles Ballot, CEO Carrefour România.   

Pentru produsele alimentare, clienții vor avea parte de reduceri de 33%, în timp ce pentru cele nealimentare, reducerea va ajunge la 42%.

Carrefour România deține peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară. Retailerul are pe piața locală aproximativ 17.000 de angajați. Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.   

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Retailerul Carrefour România implementează un program de reducere a prețurilor appeared first on Forbes Romania.