
În primele nouă luni, vânzările totale raportate ale gigantului alimentar au fost de 65,9 miliarde de franci elvețieni, în scădere cu 1,9%. Creșterea organică a fost de 3,3%, cu o creștere pozitivă în toate zonele și diviziile globale.
În al treilea trimestru, creșterea organică a fost de 4,3%, consolidându-se de la 2,9% în prima jumătate a anului. RIG și-a revenit puternic în trimestrul 3 la 1,5%, cu îmbunătățiri în toate categoriile majore de produse, beneficiind de investiții în creștere. Pricing-ul au fost de 2,8%, ceea ce reflectă creșterile înregistrate la dulciuri și cafea, împreună cu unele acțiuni specifice în trimestrul 3 pentru optimizarea pricing-ului.
Pe categorii, cafeaua și dulciurile au fost cei mai mari contribuitori la creșterea organică. Această creștere a fost determinată de pricing, cu creșteri de două cifre în unele piețe. Pe zone geografice, toate regiunile au contribuit la creșterea organică pozitivă. În piețele dezvoltate, creșterea organică a fost de 2,1%, cu un echilibru între RIG și pricing. Pe piețele emergente, creșterea organică a fost de 5,2%, determinată de pricing, cu RIG constant.
Pe canale, creșterea organică a vânzărilor în retail a fost de 3,1%. Creșterea organică a canalelor out-of-home a fost de 6,2%. Vânzările prin e-commerce au crescut organic cu 13,2%, ajungând la 20,2% din vânzările totale ale Grupului.
În Zona Europa, OG a fost de 4,3%, cu RIG de 0,5%, consolidându-se în majoritatea piețelor și categoriilor cheie în această perioadă. Creșterea a fost determinată de cafea și dulciuri, cu pricing țintit pentru a aborda inflația costurilor de producție, și de creșterea condusă de RIG în categoria destinată animalelor de companie.
„Creșterea condusă de RIG reprezintă prioritatea noastră numărul unu. Am mărit investițiile pentru a realiza acest lucru, iar rezultatele încep să apară. Acum este momentul să facem și mai mult și să ne mișcăm și mai repede pentru a accelera acest trend de creștere. Pe măsură ce mergem mai departe, vom fi riguroși în cum abordăm alocarea resurselor, prioritizând oportunitățile și categoriile cele mai rentabile. Vom fi mai îndrăzneți în a investi la scară mare și în a stimula inovația pentru a obține o creștere accelerată și crearea de valoare. Promovăm o cultură care îmbrățișează mentalitatea de performanță, care nu acceptă pierderi de cotă de piață și în care victoriile sunt răsplătite”, a declarat Philipp Navratil, CEO-ul Nestlé.
Pentru divizia din România, Nestlé a raportat o creștere organică de 4,6% pentru primele nouă luni ale anului 2025.
„ Această creștere reflectă o muncă asiduă și continuă a echipei noastre pentru a ne menține în topul preferințelor consumatorilor români. Ne dorim să ne consolidam performanța de până acum și să marcăm al doisprezecelea an consecutiv de creștere. Sunt foarte mândră de echipa noastră și le mulțumesc tuturor pentru eforturile susținute pe care le fac în fiecare zi și pentru implicare”, spune Silvia Sticlea, Country Manager, Nestlé România.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Nestlé, creștere organică a vânzărilor la nivel de grup. Divizia din România a raportat o majorare de 4,6 la sută appeared first on Forbes Romania.