Conglomeratul francez de produse cosmetice L’Oréal a înregistrat o creștere mai slabă decât se aștepta în trimestrul al treilea, evoluție afectată de rezultatele sale din America de Nord, dar a consemnat o majorare a cererii pe piața din China pentru mărcile sale de lux.
Nicolas Hieronimus, CEO al producătorului de creme CeraVe și parfumului Valentino, a estimat că piața de produse cosmetice din China a crescut cu aproximativ 3% în trimestrul al treilea.
„Sunt întotdeauna foarte atent în ceea ce privește piața din China, deoarece un singur sfert nu creează o tendință. Dar, per total, piața a intrat pe un trend pozitiv”, a declarat acesta.
Creșterea vânzărilor L’Oréal a încetinit în ultimele trimestre, după ce inflația post-pandemică s-a atenuat pe piețele occidentale, iar consumatorii din China și-au redus cheltuielile, orientându-se către mărcile locale.
Vânzările totale ale companiei au crescut în perioada iulie-septembrie cu 4,2%, ajungând la 10,3 miliarde de euro față de trimestrul similar al anului precedent, dar nu au atins previziunile de creștere de 4,9% conform analiștilor.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post L’Oréal Paris înregistrează prima sa creștere pe piața din China din ultimii doi ani appeared first on Forbes Romania.