La 20 de ani de la începutul colaborării, Grapefruit și Dacia își propun să continue să livreze experiențe digitale relevante pentru comunitatea producătorului de mașini, cu accent pe sustenabilitate și pe integrarea soluțiilor AI.
Colaborarea a început în 2005, cu proiecte de suport pentru brand, în contextul unei piețe auto care abia tatona primele inițiative digitale, potrivit unui comunicat comun.
De-a lungul timpului, parteneriatul a presupus atât proiecte punctuale, cât și ecosisteme digitale complexe, iar următoarea etapă va pune accentul pe integrarea soluțiilor bazate pe inteligență artificială, experiențe mai personalizate și o atenție sporită pentru sustenabilitate.
În ultimii 20 de ani, Dacia și-a redefinit relația cu clienții prin digitalizare, transformând experiențele legate de showroom și cataloage tipărite într-unele fluide și intuitive, cu soluții integrate online. Această tranziție a consolidat nu doar experiența clienților, ci și poziționarea Dacia ca un brand auto conectat la nevoile pieței și la tendințele globale din industrie.
„Pentru Dacia, colaborarea cu Grapefruit a însemnat siguranța că avem alături un partener stabil, capabil să înțeleagă schimbările pieței și să transforme rapid ideile în soluțiile potrivite pentru brandurile noastre”, spune Mihai Tănase, Marketing Director Dacia.
”Privind spre viitor, cred cu tărie că următorii ani vor aduce o nouă revoluție digitală, bazată pe inteligență artificială și pe sustenabilitate. Ne bucurăm să fim parte din această călătorie și să sprijinim în continuare experiențe digitale relevante pentru clienții și comunitatea Dacia”, adaugă și Georgiana Dragomir, CEO Grapefruit.
Grapefruit este co-fondator Digital Innovation Zone – un hub european dedicat eforturilor de digitalizare și inovare în regiunea de Nord-Est a României, alături de Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași (liderul proiectului), Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, Atelierul de Idei, Clusterul IMAGO-MOL, Atelierul de Idei, Strongbytes și Iceberg.
Dacia este un brand auto românesc, parte a Grupului Renault. În prezent, Dacia evoluează către sustenabilitate și electrificare, integrând experiențe digitale moderne și soluții accesibile în procesul de achiziție și utilizare: a lansat modelul electric Spring, a implementat motoare dual-fuel pentru unele modele și plănuiește o variantă electrică a Sandero până în 2027. În 2024, Dacia a produs peste 309.000 vehicule și a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 27,8 miliarde lei, consolidându-și poziția de jucător important pe piața auto europeană.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Integrarea soluțiilor bazate pe AI și focus pe sustenabilitate, noile priorități ale parteneriatului dintre Grapefruit și Dacia appeared first on Forbes Romania.