ikea-romania,-crestere-de-8,6%-a-vanzarilor-totale-in-anul-fiscal-2025

IKEA România, creștere de 8,6% a vânzărilor totale în anul fiscal 2025

Timp de citire: 2 minute

IKEA România anunță o evoluție pozitivă a rezultatelor vânzărilor pentru anul fiscal 2025. Compania a înregistrat o creștere de 8,6% a vânzărilor totale, în timp ce comerțul online a crescut cu 2% comparativ cu anul precedent.

În anul fiscal 2025, IKEA România a vândut peste 43,9 milioane de produse, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,5 miliarde de lei.

„Într-un an marcat de creșterea costului vieții și de incertitudini economice la nivel global, IKEA România s-a concentrat pe menținerea prețurilor accesibile pentru clienți și pe îmbunătățirea experienței pe care o oferă, atât în magazine, cât și în mediul digital. Am continuat să reducem prețurile produselor din gama noastră, fără a compromite calitatea, forma, funcționalitatea sau durabilitatea lor. Am investit, de asemenea, în punctele noastre de întâlnire cu clienții și în îmbunătățirea soluțiilor și serviciilor digitale pentru a oferi o experiență de cumpărături cât mai bună. Aceste rezultate reflectă pasiunea și efortul echipelor noastre din toate magazinele”, afirmă Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA SEE (România, Croația, Serbia, Slovenia, Ucraina).

IKEA România a atras 6,2 milioane de vizitatori în magazinele sale în anul financiar 2025, confirmând accesibilitatea brandului și interesul constant al clienților din întreaga țară pentru soluțiile IKEA, dar și preferința acestora pentru experiențele de cumpărături în locațiile fizice.

Și platforma online IKEA a înregistrat rezultate bune, cu peste 37 de milioane de vizite și mai mult de 414.000 de comenzi online. Articolele de mobilier au înregistrat cel mai mare volum al vânzărilor – 66%, în timp ce accesoriile pentru casă au reprezentat 34% din vânzări, gama de soluții pentru amenajarea dormitorului având o contribuție semnificativă în această evoluție.

Cele mai populare game de mobilier în anul financiar 2025 au fost PAX, KOMPLEMENT, HEMNES și BRIMNES, reflectând interesul constant al clienților pentru soluții de depozitare funcționale și personalizabile pentru dormitor. În categoria accesoriilor, textilele au înregistrat cea mai mare cerere, cu game precum DVALA și NATTJASMIN în topul vânzărilor. Cu peste 1 milion de unități vândute în anul fiscal 2025, farfuria albă OFTAST 25 s-a menținut printre cele mai îndrăgite produse IKEA.

La nivel regional, Ingka Group a anunțat vânzări IKEA Retail de 39 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2025, înregistrând o creștere de 1,6% a volumelor vândute, iar numărul vizitelor în magazine și online a crescut cu 1,3%, respectiv 4,6%. Principala prioritate a fost menținerea prețurilor la un nivel accesibil, ceea ce a condus la o scădere a vânzărilor totale cu 1,6% față de anul anterior (39,6 miliarde de euro în anul fiscal 2024).

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post IKEA România, creștere de 8,6% a vânzărilor totale în anul fiscal 2025 appeared first on Forbes Romania.