grupul-flavours-continua-investitiile-majore-in-dezvoltare

Grupul Flavours continuă investițiile majore în dezvoltare

Timp de citire: 3 minute

Group Flavours, jucător cunoscut în domeniul cateringului pentru evenimente și pe segmentul de restaurante premium amplasate în clădiri de birouri și instituții educaționale de prestigiu, anunță o creștere semnificativă a cifrei de afaceri și a profitabilității pentru anul 2024, alături de investiții majore pentru extinderea rețelei sale în 2025.

Anul 2024 a fost unul de excepție pentru Flavours. Grupul a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 21,7% față de anul precedent, depășind cu 5,7% estimările inițiale. De asemenea, profitul operațional s-a dublat.

„Rezultatele financiare obținute în ultimul an confirmă ceea ce construim de 23 de ani: un grup cu branduri curate, care își menține standardele și investește constant în ceea ce oferă, pentru o comunitate tot mai conștientă că ‚ești ceea ce mănânci’. Creșterea accelerată ne motivează să ducem mai departe această viziune și în 2025, având o experiență greu de replicat și un avantaj real față de soluțiile clasice de tip cafeteria, atât în rândul școlilor private de prestigiu din România, cât și al companiilor care devin tot mai atente la a alege conștient, dincolo de preț, pentru oameni. La toate acestea se adaugă serviciile de catering premium, adaptate nevoilor fiecărui eveniment, de la corporate la lifestyle”, a subliniat Raluca Țeposu, fondator Flavours Group.

Anul trecut, compania a investit peste un milion de euro în extinderea rețelei sale de restaurante în clădiri de birouri și instituții de învățământ. Printre proiectele-cheie implementate în 2024 se numără parteneriatul cu „Transylvania College” pentru lansarea primului restaurant Stradale Carnivale într-o școală din Cluj-Napoca, cu o investiție din partea grupului de 350.000 de euro. Alte proiecte majore în 2024 au fost deschiderea noilor locații Stradale în clădirile U-Center, Equilibrium din București și Emerson din Cluj-Napoca, precum și renovarea restaurantului Stradale și deschiderea Cafenelei Mitzu, ambele situate în Bucharest Business Park.

„Ne-am construit reputația printr-un angajament față de excelență, inovație și calitate, iar rezultatele obținute ne confirmă direcția. Am reușit să transformăm cateringul de eveniment într-o experiență premium prin Flavours, să redefinim standardele prânzului corporate prin restaurantele Stradale și să aducem un plus de valoare în școli și grădinițe private, oferind mese sănătoase într-un mediu prietenos. Privind spre viitor, ne propunem să evoluăm constant, adaptându-ne la exigențele clienților și explorând noi oportunități de creștere”,a spus Bogdan Tiu, director general Flavours Group.

Tot anul trecut, Flavours și-a extins echipa la 400 de angajați, cu 27% mai mult față de anul 2023.  

În 2025, Flavours Group pune accentul pe optimizarea performanței rețelei de locații Stradale Lunch Society, pe extinderea segmentului Stradale Inside, dedicat companiilor, și dezvoltarea conceptului Stradale Carnivale, axat pe alimentația sănătoasă a copiilor, în cât mai multe instituții de învățământ.

De altfel, investițiile în dezvoltare au început încă din primul trimestru al anului în curs, odată cu deschiderea, în clădirea Europe House din București, a primului restaurant Stradale SnackAttack. Pentru inaugurarea acestei locații, Flavours Group a alocat o investiție de 150.000 de euro.

Până la finalul anului, Flavours continuă expansiunea cu șapte noi proiecte, dintre care unul dedicat organizării de evenimente sub brandul Flavours, două noi locații Stradale SnackAttack, precum și alte două proiecte dedicate segmentului educațional din București și Cluj. Tot în 2025, Stradale își extinde prezența în zona corporate cu două locații Stradale Inside, dezvoltate special pentru spațiile de birouri.

Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare sub semnătura lui Chef Foa. În 2015, a apărut Stradale. În prezent, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți prin serviciile oferite de fiecare brand în parte. Flavours Group deține acum peste 35 de locații în București și Cluj.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Grupul Flavours continuă investițiile majore în dezvoltare appeared first on Forbes Romania.