
Tensiunile din economia națională determină accentul pe o abordare mai precaută în mediul de business, ceea ce se resimte și pe nișa de cadouri corporate cu produse gourmet. Chiar dacă domeniul continuă să crească de la an la an, în 2025 se observă interes crescut pentru cadourile de Crăciun de tip “economic premium”. Contextul: bugete înghețate sau cel mult actualizate cu rata inflației, uneori chiar scăzute în privința sumei per unitate pentru cadourile de Sărbători oferite de companii angajaților, colaboratorilor, partenerilor de afaceri.
Unul dintre liderii pieței de cadouri gourmet B2B, care și-a triplat cifra de afaceri în decursul ultimilor 5 ani, GourmetGIFT.ro a lansat în acest sezon o gamă de cadouri compacte, cu „fereastră”, ce satisface cerințele de buget limitat, fără compromis cu privire la calitatea conținutului acestor pachete cadou.
O astfel de abordare este posibilă prin gramaje mai mici ale produselor de brand premium, renunțarea la ambalaje inutile (cu impact pozitiv si la partea de sustenabilitate), optimizarea costurilor logistice prin volume reduse in transport si stocuri mai mari, cu viteză ridicată de vânzare (depozitare în intervale mai scurte). Prin conceptul Ready to Offer, livrarea este cu până la 50% mai rapidă, iar companiile economisesc 20–25% din buget.
Coșuri cadou de Crăciun alese în funcție de culoare
GourmetGIFT România mizează în colecția de cadouri de Crăciun 2025 și pe succesul în piața locală a unui nou trend: cadouri în game de culori, pentru personalizare rapidă și eficientă, prin aliniere vizuală cu brandul clientului. O astfel de alegere vizează susținerea identității corporative în fața destinatarilor cadourilor oferite cu ocazia Sărbătorilor de iarnă.
GourmetGIFT.ro este prima companie de cadouri corporate de pe piața locală care lansează colecții color dedicate, cu impact asupra brandingului și a culturii organizaționale a clienților de tip companie. Demersul este motivat de o analiză amplă a pieței de cadouri corporate locală. Totul gravitează în jurul nevoii de diferențiere, dar și de mândrie și asociere profundă cu ADN-ul mărcii fiecărei companii.
“În fiecare companie există o culoare care inspiră loialitate, mândrie și apartenență. Așa s-a născut ideea de a crea colecții de cadouri pe culori – Gold, Black, Silver, Blue, Red și Turquoise – coșuri care nu doar încântă prin conținut, dar o fac și prin felul în care reflectă brandul celui care le oferă. Suntem primii din România care transformăm un cadou într-un instrument de comunicare vizuală: un coș care „vorbește” aceeași limbă cromatică pe care angajații o asociază zilnic cu brandul lor”, explică Adrian Tiron, General Manager al GourmetGIFT România.
Circa o treime dintre companiile care achiziționează pachete cadou de la GourmetGIFT România solicită diverse forme de personalizare a acestor daruri destinate salariaților și colaboratorilor.
Gamele de cadouri corporate în culori din catalogul de coșuri cadou de Crăciun din sezonul actual răspund acestei nevoi de personalizare, dar validează în mod fericit și alte cerințe ale clienților: nevoia de eficientizare a costurilor într-un context economic complicat și dorința de a primi rapid pachetele cadou, fără a mai aștepta pentru implementarea unor personalizări la cerere.
Coșuri cadou de Crăciun: 16 ani de inovație în cadouri corporate
Furnizor de top pe piața de coșuri cadou din România, GourmetGIFT.ro este un producător local care creează trenduri cu impact major în acest sector comercial. În cei 16 ani de activitate, GourmetGIFT.ro a crescut în același timp cu piața de specialitate, fiind unul dintre fondatorii acestui segment de retail în țara noastră.
“După ce am inițiat campanii ESG prin plantarea de copaci în funcție de comenzile de coșuri cadou gourmet primite de la clienți și am donat peste 40.000 de ciocolate copiilor vulnerabili, acum punem accent pe setarea unor noi trenduri în domeniul cadourilor corporate. Avem cea mai mare varietate de cadouri de Crăciun (peste 170 de variante), cele mai rapide livrari, prețuri la același nivel ca anul trecut plus cele mai mari discounturi, am sport producția și am eficientizat procesele de comandă și de livrare. Decizia achiziției ar trebui să fie astfel mult mai simplă, iar satisfacția întregului proces de oferire de cadouri să fie peste așteptări”, a mai spus Adrian Tiron.
Magazinul online gourmetgift.ro oferă și o amplă selecție de băuturi (whisky, vin, șampanie, gin și multe altele) de la branduri de top. Achizițiile se pot face pentru protocol în mediul de afaceri și pentru petreceri corporative (inclusiv petrecerile de Crăciun pentru angajați), dar și pentru consum personal al clienților individuali.
Startul comenzilor de coșuri cadou de Crăciun pe segmentul corporate s-a dat deja pe internet. Discountul oferit pentru pachete cadou de Crăciun in luna octombrie este 46%, una dintre cele mai generoase promoții lansate de un astfel de e-shop modern cu soluții B2B pentru cadouri corporate.
The post După triplarea afacerilor în 5 ani, GourmetGIFT mizează pe cadouri în colecții de culori și pe Ready to Offer appeared first on Forbes Romania.