
Retailerul francez Carrefour a raportat vânzări globale de 22,6 miliarde de euro în al treilea trimestru din 2025, marcând o creștere de 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut, în termeni comparabili (like-for-like).
Evoluția vine pe fondul unei cereri stabile în segmentul de băcănie pe piețele cheie, în ciuda contextului politic incert din Franța și a dobânzilor ridicate din Brazilia, principala piață emergentă a grupului.
Directorul financiar Matthieu Malige a declarat că, în septembrie, cererea de produse alimentare s-a menținut robustă în Franța, însă a evitat să speculeze cu privire la eventuale efecte ale crizei politice în perioada următoare. La nivel global, grupul a reiterat ținta pentru 2025: o ușoară creștere a EBITDA, a rezultatului operațional recurent și a fluxului net de numerar.
În România, Carrefour a înregistrat în T3/2025 o creștere de 0,2% a vânzărilor like-for-like, ajungând la 773 milioane de euro, piața fiind afectată de măsurile de austeritate implementate, care apasă asupra încrederii consumatorilor, se menționează în raportul companiei.
În ce privește vânzările pentru primele nouă luni din an, Carrefour România a obținut 2,2 miliarde de euro, în creștere cu 1,9% față de perioada similară din anul trecut.
Carrefour anunță că a activat prima prelungire a facilității de credit sindicalizat în valoare de 4 miliarde de euro, extinzând data scadenței de la noiembrie 2029 la noiembrie 2030. Această prelungire a fost susținută de toate băncile din sindicatul său și face parte din strategia Carrefour de a asigura surse de finanțare pe termen lung.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Carrefour își menține estimările pentru 2025; divizia din România, creștere de 0,2% a vânzărilor comparabile appeared first on Forbes Romania.