Producătorul de medicamente Biofarm a raportat o creștere de 14% a cifrei de afaceri în primele nouă luni ale anului 2025, comparativ cu perioada similară a anului 2024, până la 263,2 milioane lei. EBITDA a crescut cu 16%, atingând 109 milioane lei, a informat compania cotată la Bursă.
„Într-un context de piață complex, menținem un ritm sănătos de dezvoltare, datorat în principal performanței brandurilor consacrate și disciplinei operaționale. Rămânem concentrați pe extinderea portofoliului din zona Consumer Healthcare și pe adaptarea rapidă la cerințele consumatorilor”, a declarat Cătălin Vicol, Director General Biofarm.
Biofarm și-a consolidat prezența în categoria Consumer Healthcare (CHC), menținând poziția a doua în volum la nivelul pieței.
Compania este lider de piață volumic în categoriile de referință pentru șase dintre brandurile sale: Bixtonim, Colebil, Triferment, Extravalerianic, Carmol și Carbocit.
Biofarm are două fabrici de medicamente în București și o unitate de testare și dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos).
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Biofarm: creștere de 14% a cifrei de afaceri după primele nouă luni ale anului 2025 appeared first on Forbes Romania.