betty-ice-creste-productia-de-inghetata-la-peste-20-milioane-de-litri-anual

Betty Ice crește producția de înghețată la peste 20 milioane de litri anual

Timp de citire: 2 minute

Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători de înghețată din România, a investit doar în perioada 2024-2025 peste 4 milioane de euro în modernizarea liniei de producție.

Betty Ice își propune să ajungă la peste 20 de milioane de litri produși anual în fabrica de la Suceava.

„Piața de înghețată din România se află pe un trend ascendent de câțiva ani. În 2024, românii au consumat în medie 3 litri de înghețată pe cap de locuitor – cu 20% mai mult față de 2019, așa cum arată studiile. Cererea atinge nivelul cel mai ridicat în lunile de vară, cu un vârf între mai și iulie, însă în ultimii ani am observat o creștere  a numărului de consumatori care aleg înghețata și în extrasezon. Acest lucru ne motivează să investim constant în extinderea capacității de producție locală, în a aduce inovații relevante în piață și în dezvoltarea de noi arome pentru ca fiecare înghețată să ofere o experiență unică”, explică Irina Urechean, General Manager Romania & Moldova, The Magnum Ice Cream Company, așa cum este cunoscută acum divizia de înghețată a Unilever, aflată în proces de separare până la finalul acestui an.

Pentru a face față cererii tot mai mari din ultimii ani, compania a investit doar în perioada 2024-2025 peste 4 milioane de euro în modernizarea liniei de producție și eficientizarea proceselor din fabrică prin adoptarea unor soluții tehnice moderne, eficiente energetic și prietenoase cu mediul. Această sumă ce se adaugă celor 12 milioane de euro investite deja de companie începând cu anul 2019.

Printre prordusele preferate de consumatori în aecastă vară se numără înghețata cu fistic – care rămâne în top de la un sezon la altul – dar și cea cu vișine, cireșe, mango și  cele cu alte gusturi fructate.

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Ice Cream, Home Care, Personal Care, Beauty & Wellbeing și Nutrition cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.

Viziunea diviziei de înghețată a Unilever este cunoscută sub numele de The Magnum Ice Cream Company. În România și Moldova, grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever România.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Betty Ice crește producția de înghețată la peste 20 milioane de litri anual appeared first on Forbes Romania.