
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company și unul dintre principalii producători de bere din România, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de aproape 1 miliard de lei, în creștere cu 10% față de anul anterior.
În ultimii cinci ani, Bergenbier S.A. a derulat un proces de extindere comercială și de diversificare a portofoliului, cu accent pe segmentele core, premium și fără alcool.
„2024 a fost, fără îndoială, un an dificil, iar piața berii din România nu a fost ocolită de provocări. Într-un context social și economic complicat, ne-am consolidat poziția datorită unei abordări coerente, axate pe extinderea portofoliului de branduri și pe întărirea parteneriatelor comerciale. Este al patrulea an consecutiv de creștere double-digit a cifrei de afaceri, o validare că strategia noastră funcționează într-un mod sustenabil. Anul trecut am lansat Caraiman, o inovație importantă în segmentul core, am continuat să fim berea suporterilor Echipei Naționale de Fotbal la Campionatul European prin brandul Bergenbier și am fost prezenți cu mărcile premium la cele mai importante festivaluri din țară. Toate aceste realizări au fost posibile datorită colaborării strânse cu partenerii noștri și unei echipe dedicate, un atu esențial al organizației noastre”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A.
Pentru anul 2025, compania rămâne prudentă în ceea ce privește perspectivele de creștere. Instabilitatea fiscală, măsurile economice restrictive și scăderea puterii de cumpărare pot afecta negativ evoluția întregului sector.
„Privim spre viitorul imediat cu prudență. Deși avem o bază solidă – susținută de lansări precum Madrí Excepcional, investiții continue în fabrica din Ploiești și în echipele noastre – ne confruntăm cu creșteri de taxe, iar acciza la bere se va majora cu 10% de la 1 august. Întregul context ne obligă să fim reticenți în privința noilor investiții și rezervați în ceea ce privește creșterea pieței în 2025. Vom continua planurile strategice pentru anul în curs, conștienți că optimizarea resurselor și capacitatea de adaptare vor fi esențiale în perioada următoare”, a concluzionat Mihai Voicu.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică la Ploieşti şi o reţea de distribuţie naţională. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Producătorul de bere, Bergenbier, cifră de afaceri de aproape 1 miliard de lei appeared first on Forbes Romania.