BIPA va începe extinderea în România la începutul anului viitor, prin lansarea oficială a primului său magazin în București. Acesta va avea o suprafață de 370 metri pătrați.
Pe piața locală, BIPA va aduce peste 1.000 de branduri de frumusețe, îngrijirea părului, parfumuri, îngrijire pentru bebeluși, igienă dentară și sănătate. BIPA va lansa, de asemenea, local peste 1.500 de produse private label de la branduri proprii, precum Bi Care, Bi Life, Bi Kids, Bi Styled, Bi Home, Baby Well, Look by Bipa, Bi Good.
Gama de produse va cuprinde inițial peste 15 categorii și peste 12.000 de articole.
„Suntem extrem de entuziasmați să venim oficial în România. Acesta este un nou moment de referință în creșterea companiei. Este, de asemenea, un pas strategic pentru întregul grup REWE, consolidând deja prezența locală puternică a brandulului de discount PENNY. Abia așteptăm ca românii să descopere conceptul nostru de magazin și produsele noastre, în special mărcile noastre private”,a declarat Martin Gaber, CEO BIPA România.
După deschiderea primului magazin în Mega Mall București, compania își va continua calendarul de extindere, având în plan să deschidă între 20 și 25 de magazine pe an. România este a treia țară în strategia de extindere internațională BIPA, după Austria și Croația.
BIPA a fost fondată acum 45 de ani. În 2025, BIPA a depășit bariera de 1 miliard de euro cifră de afaceri în Austria și Croația. Doar în ultimii trei ani, BIPA și-a crescut cifra de afaceri în Austria cu peste 25% și în Croația cu peste 72% în perioada comparativă 2021-2024, făcând din BIPA Croația cea mai de succes afacere din grupul REWE.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Brandul de drogherii al grupului german REWE, BIPA, intră pe piața din România în ianuarie 2026 appeared first on Forbes Romania.