coca-cola,-philadelphia-si-nutella,-in-top-cele-mai-importante-marci-din-industria-fmcg-din-europa-de-vest

Coca-Cola, Philadelphia și Nutella, în top cele mai importante mărci din industria FMCG din Europa de Vest

Timp de citire: 2 minute

Brandurile Coca-Cola, Philadelphia și Nutella au fost recunoscute ca fiind cele mai importante 15 mărci de bunuri de larg consum din Europa de Vest, conform datelor NielsenIQ.

Clasamentul realizat de institutul de cercetare se bazează pe calcularea scorului de tracțiune a mărcii. Aceasta este o nouă metrică ce măsoară eficiența cu care un brand reușește să transforme prezența sa la raft în achiziții reale din partea consumatorilor. 

Potrivit analizei, în Europa de Vest – care include Marea Britanie, Germania, Franța, Spania și Italia – Coca-Cola a înregistrat cel mai mare scor, 487. Brandul este urmat de marca de cremă de brânză Philadelphia (458), și Nutella (426), notează platforma esmmagazine.com.

Pe lângă brandurile internaționale consacrate, clasamentul primelor 15 cele mai importante mărci din industria FMCG au inclus și jucători locali puternici.

„Din cele 446 de mărci europene (49%) care au crescut semnificativ în vânzările unitare (+5% sau mai mult), 81% au reușit să câștige atât clienții, cât și comercianții cu amănuntul, sporindu-și atractivitatea pe ambele categorii”, se arată în raportul NielsenIQ.

Top 15 cele mai importante mărci de bunuri de larg consum –  Europa de Vest

1. Coca-Cola (487)

2. Philadelphia (458)

3. Nutella (426)

4. Galbani (403)

5. Babybel (379)

6. Pepsi (339)

7. Pringles (339)

8. Danone (328)

9. Leerdammer (295)

10. Knoppers (294)

11. ACE (294)

12. Kinder (288)

13. TUC (284)

14. Lay’s (283)

15. Don Simón (266)

SURSA: NielsenIQ

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Coca-Cola, Philadelphia și Nutella, în top cele mai importante mărci din industria FMCG din Europa de Vest appeared first on Forbes Romania.