bmw-group-raporteaza-evolutie-pozitiva-a-vanzarilor-in-al-doilea-trimestru-al-anului-2025

BMW Group raportează evoluție pozitivă a vânzărilor în al doilea trimestru al anului 2025

Timp de citire: 2 minute

BMW Group a înregistrat în al doilea trimestru o creștere a vânzărilor față de anul precedent: între aprilie și iunie, livrările de vehicule BMW, MINI și Rolls-Royce au crescut cu +0,4%, ajungând la 621.271 de unități.

În prima jumătate a anului, compania a livrat în total 1.207.388 de vehicule (-0,5%). Vehiculele electrificate au înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor comparativ cu anul anterior. Cu 318.949 de vehicule complet electrice și plug-in hybrid livrate către clienți, BMW Group și-a majorat vânzările cu +18,5% în prima jumătate a anului 2025.

Marca BMW a livrat 1.070.814 vehicule către clienți în prima jumătate a anului, cu creștere solidă în regiunile Europa și Orientul Mijlociu, dar nu și în China.

Vânzările de vehicule electrificate au crescut, de asemenea, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu 272.402 unități electrificate livrate în prima jumătate a anului, marca BMW a înregistrat o creștere de +6,5%.

Cererea pentru modelele plug-in hybrid (PHEV) a crescut semnificativ. În primele șase luni, BMW a livrat 98.339 de PHEV-uri – o creștere de +28,9% față de anul anterior.

Vânzările BMW M GmbH au crescut cu +6,5%, depășind pentru prima dată pragul de 100.000 de vehicule vândute într-o jumătate de an, marcând astfel cel mai bun semestru din istoria BMW M GmbH. Modelele BMW M5 și BMW M5 Touring, lansate la sfârșitul lui 2024, continuă să se bucure de o popularitate ridicată, contribuind semnificativ la creșterea vânzărilor.

Disponibilitatea completă a noii familii MINI și-a arătat rezultatele în prima jumătate a anului: cu un total de 133.778 de vehicule vândute, MINI a raportat o creștere solidă de +17,3% față de anul trecut.

MINI a înregistrat în primul semestru creșteri în toate regiunile la nivel mondial – inclusiv în piața din China. Modelele complet electrice MINI s-au bucurat de cerere puternică la nivel global și au fost principalul motor de creștere al mărcii. În prima jumătate a anului, mai mult de un MINI din trei vândut la nivel global a fost un model BEV (complet electric).

Rolls-Royce și-a crescut vânzările cu +9,4% față de anul anterior în al doilea trimestru. În prima jumătate a anului, marca a livrat 2.796 de vehicule (-0,8%).

În primele șase luni ale lui 2025, BMW Motorrad a vândut 105.909 motociclete și scutere către clienți (-6,3%).

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post BMW Group raportează evoluție pozitivă a vânzărilor în al doilea trimestru al anului 2025 appeared first on Forbes Romania.