zalando-inregistreaza-o-crestere-peste-26%-a-veniturilor-in-t3-2025,-dupa-integrarea-about-you

Zalando înregistrează o creștere peste 26% a veniturilor în T3 2025, după integrarea ABOUT YOU

Timp de citire: 2 minute

Gigantul de e-commerce a înregistrat o creștere de peste 21% a volumului brut de mărfuri în trimestrul al treilea din 2025, depășind 4,2 miliarde de euro, în timp ce veniturile au urcat cu 26,5%, la 3 miliarde de euro.

Rezultatele solide vin pe fondul integrării ABOUT YOU și al extinderii strategiei de ecosistem B2C și B2B, compania anunțând totodată un parteneriat major cu Federația Germană de Fotbal (DFB).

În sectorul Business-to-Consumer (B2C), Zalando își consolidează prezența în segmentul sportiv printr-un parteneriat strategic cu DFB, devenind partener principal al echipelor naționale de fotbal ale Germaniei – masculin, feminin și juniori – până în 2030. Cu peste 8 milioane de membri, DFB este cea mai mare asociație sportivă din lume, iar colaborarea va poziționa Zalando ca o destinație principală pentru iubitorii de sport, în contextul apropierii Cupei Mondiale din 2026.

„Trimestrul al treilea demonstrează cum ne executăm consecvent strategia pentru a valorifica oportunitățile din fața noastră și pentru a susține creșterea profitabilă în ambele direcții – B2C și B2B. Parteneriatul cu Federația Germană de Fotbal ne oferă șansa de a construi o experiență sportivă unică pentru clienții noștri, în timp ce colaborările din zona B2B arată valoarea pe care o oferim brandurilor și retailerilor din Europa”, a declarat David Schröder, co-CEO Zalando.

Zalando a raportat un profit operațional ajustat (EBIT) de 96 milioane de euro, în creștere față de 93 milioane în perioada similară din 2024, confirmând soliditatea modelului său de business. Pe o bază pro-forma, volumul brut al mărfurilor (GMV) a crescut cu 6,7%, iar veniturile cu 7,5%, în timp ce baza de clienți activi a depășit 61,4 milioane, față de 50,3 milioane anul trecut.

În zona Business-to-Business (B2B), platforma de e-commerce ZEOS a înregistrat o expansiune semnificativă, odată cu extinderea parteneriatului cu retailerul britanic Marks & Spencer, care va gestiona prin Zalando întreaga activitate de e-commerce continentală. Totodată, platforma SCAYLE – parte a ABOUT YOU – a atras noi clienți importanți, precum DEICHMANN și Netto Marken-Discount, consolidând poziția Zalando ca furnizor de soluții digitale la scară largă pentru retaileri europeni.

Segmentul B2B a raportat venituri de 277 milioane de euro, în creștere cu 15,6% față de anul trecut, iar marja EBIT ajustată a urcat la 7,1%.

Zalando a confirmat totodată prognoza financiară pentru întregul an 2025, estimând o creștere a veniturilor și a GMV între 4% și 7% și un profit operațional ajustat între 550 și 600 milioane de euro.

Compania a anunțat și numirea Annei Dimitrova în funcția de Director Financiar (CFO), începând cu 1 ianuarie 2026. Ea vine cu o vastă experiență în sectorul telecomunicațiilor și tehnologiilor și va sprijini strategia Zalando de a construi cel mai puternic ecosistem digital de modă și lifestyle din Europa.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Zalando înregistrează o creștere peste 26% a veniturilor în T3 2025, după integrarea ABOUT YOU appeared first on Forbes Romania.