ce-retaileri-noi-vin-in-mallurile-iulius:-investitii,-extinderi-si-reconfigurari-in-cluj,-iasi,-suceava-si-timisoara

Ce retaileri noi vin în mallurile Iulius: investiții, extinderi și reconfigurări în Cluj, Iași, Suceava și Timișoara

Timp de citire: 3 minute

Grupul Iulius derulează în prezent lucrări de reconfigurare și modernizare a rețelei sale de centre comerciale, într-un demers de consolidare a poziției pe piața de retail din România. 

La Iulius Mall Cluj, lucrările vizează o suprafață de aproximativ 5.000 mp, care va fi transformată într-un spațiu modern. Centrul comercial din Cluj, cu o cifră de afaceri de 35,3 milioane de euro în 2024, își actualizează mixul de branduri și formate, pregătind terenul pentru o etapă extinsă de modernizare începând cu 2026. 

Zona de la parter este în prezent reamenajată și va găzdui un nou concept de spațiu dedicat serviciilor esențiale de zi cu zi, dar și noi destinații de shopping și relaxare. Printre noutățile anunțate se numără Bebe Tei, care va inaugura în primul trimestru al anului viitor primul magazin din Cluj, pe o suprafață de peste 1.700 mp, și dm drogerie markt, care deschide în această toamnă un magazin de peste 500 mp.

Lista noilor chiriași cuprinde și magazinul high-end BOSS, dedicat exclusiv bărbaților și inaugurat pe 17 octombrie. Acesta este cel de-al treilea din rețeaua IULIUS, după Palas Iași și Iulius Town Timișoara. Tot aici se va deschide, până la finalul toamnei, un magazin Rituals, iar brandul de make-up KIKO Milano a deschis, în septembrie, un pop-up store, aceasta fiind prima locaţie din afara Bucureștiului.

Zona de food court a fost completată recent cu Burger King și Mesopotamia, iar până la finalul anului vor fi redeschise Cărturești, Noriel și Altex în formate noi și extinse. 

„Prin această reconfigurare, ne propunem să consolidăm poziția de lider regional a Iulius Mall Cluj prin integrarea de branduri relevante pentru tineri și familii tinere, prin modernizarea infrastructurii și actualizarea experienței de retail”, au declarat reprezentanții companiei pentru Forbes România.

Iulius Mall Cluj, inaugurat în 2007, are o suprafață totală de peste 55.000 mp, cu peste 230 de magazine, un hypermarket Auchan, un cinematograf multiplex Cinema City cu 10 săli, o parcare de peste 2.000 de locuri și numeroase destinații de leisure. În imediata apropiere, grupul a dezvoltat trei clădiri de birouri clasa A, însumând peste 30.000 mp, unde lucrează peste 4.500 de persoane.

Modernizarea mallului din Cluj face parte dintr-o strategie amplă a companiei, care include investiții similare în toate centrele sale majore. 

Astfel, la Palas Iași, Iulius derulează un proiect estimat la 80 de milioane de euro, realizat după un concept arhitectural semnat de Foster & Partners, care prevede extinderea suprafeței de retail până la 80.000 mp închiriabili, prin optimizarea spațiilor existente. 

„Anul acesta a fost reconfigurată o suprafaţă de 11.000 mp care a facilitat amenajarea fie de magazine noi, fie de locaţii extinse ale unor branduri existente. Mai precis, a fost amenajată o zonă dedicată segmentului sport, care reunește unii dintre cei mai importanţi retaileri din industrie: JD Sports, BUZZ, Nike, Crocs și Hervis Sports. Tot în această zonă sunt prezente și brandurile LEGO® și Levi’s, în timp ce Stay Fit Gym a inaugurat un centru de fitness, funcţiune nouă în Palas. O altă inaugurare recentă a fost cea a magazinului All Mountain – distribuitorul oficial în România al mărcilor The North Face și Patagonia. Printre deschiderile imediat următoare se numără și magazinele RITUALS, primul pop-up store KIKO Milano din Iaşi şi primul magazin Sport Guru, dar şi Sport Vision, iar alte noutăţi vor apărea în food court. Anul viitor este programată deschiderea Primark, pe o suprafaţă de 3.000 mp, un brand intens cerut de publicul nostru, care va deschide la Palas primul magazin din regiune”, arată reprezentanții Iulius.

Tot în zona Moldovei, la Iulius Mall Suceava, s-a finalizat în mai o extindere de 40 de milioane de euro, realizată împreună cu Atterbury Europe. Aceasta a crescut suprafața de retail la 60.000 mp și a adus 16.500 mp în plus, acomodând retaileri precum Lefties, Reserved, HalfPrice, Stradivarius, Mohito, Cropp, House, TEDi și Hermosa. 

În vestul țării, la Iulius Town Timișoara, care cuprinde peste 108.000 mp de retail și 450 de magazine, începând de anul trecut sunt prezente brandurile Lefties şi Primark.

„Echipa de leasing a reconfigurat 14.000 mp pentru a facilita inserţia celor două department stores în Iulius Town. Anul acesta, printre inaugurările majore de la Iulius Town s-a numărat primul magazin RITUALS din oraş”, spun reprezentanții Iulius.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Ce retaileri noi vin în mallurile Iulius: investiții, extinderi și reconfigurări în Cluj, Iași, Suceava și Timișoara appeared first on Forbes Romania.