Creșterea vânzărilor de bază ale Unilever în trimestrul al treilea a depășit ușor așteptările pieței, aceasta fiind impulsionată de vânzările cu două cifre ale brandurilor de îngrijire a părului, precum Dove, K18 și Nutrafol, în special în America de Nord.
Rezultatele peste așteptări subliniază modul în care gigantul de bunuri de larg consum – proprietarul mărcilor Hellmann’s, Domestos și Vaseline – își consolidează poziția în segmentele premium de frumusețe și îngrijire personală, mai profitabile, notează Reuters.
Această strategie este esențială pentru planul de redresare condus de noul CEO, Fernando Fernandez, care a preluat conducerea grupului în martie. Acesta a simplificat structura companiei, a redus costurile și are în plan îmbunătățirea marjelor de profit prin vânzarea mărcilor neesențiale, într-un context economic marcat de incertitudine globală.
Fernandez a declarat că firma își reconfigurează portofoliul de mărci, concentrându-se mai mult pe frumusețe, wellness și îngrijire personală, spunând, citat de Reuters: „Prioritizăm segmentele premium și comerțul digital, ancorându-ne creșterea în SUA și India”.
La nivel global, vânzările Unilever au crescut cu peste 3%, iar divizia de beauty & wellbeing a avansat cu 5,1%, susținută de creșteri cu două cifre ale mărcilor de îngrijire a părului.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
The post Vânzările Unilever, producătorul Dove, au depășit așteptările appeared first on Forbes Romania.