trendyol-parteneriat-cu-carrefour.-retailerul-si-a-listat-pe-platforma-mii-de-produse

Trendyol parteneriat cu Carrefour. Retailerul și-a listat pe platformă mii de produse

Timp de citire: 2 minute

Carrefour este primul hypermarket disponibil pe Trendyol.

Gama Carrefour de pe Trendyol acoperă peste 200 de categorii de produse. Printre acestea se numără detergenți, produse pentru copii și bebeluși, cafea, articole de beauty și îngrijire personală, produse pentru curățenia locuinței, articole pentru animale de companie, jucării și electrocasnice mici.

„Parteneriatul cu Carrefour reprezintă un pas important în consolidarea marketplace-ului Trendyol pe plan local. România este o piață-cheie de creștere pentru noi, iar această colaborare ne ajută să ne extindem oferta de cumpărături de zi cu zi, oferind acces rapid și convenabil la produse, la aceleași prețuri ca în magazine. Carrefour este unul dintre cei mai importanți retaileri din țară și suntem încântați să facem produsele sale mai accesibile prin intermediul platformei noastre”,declară Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol.

Potrivit reprezentanților Trendyol, toate comenzile Carrefour de pe platformă sunt livrate la nivel național prin FAN Courier, cu livrare rapidă și fiabilă în aproximativ 72 de ore.

„Acest parteneriat reprezintă un pas important în consolidarea strategiei noastre omnichannel și în diversificarea canalelor de vânzare. Ca lider în segmentul e-grocery, ne asumăm responsabilitatea de a inova constant și de a răspunde nevoilor reale ale clienților, fie că aleg să comande din confortul propriei case, fie că vin în magazin. Am lansat acest proiect cu o selecție de produse de bază, în care mărcile proprii Carrefour au o pondere semnificativă, acoperind categorii precum electrocasnice, articole pentru îngrijire personală și a casei, produse de băcănie și hrană pentru animale. Astfel, le facilităm românilor accesul rapid la produse de care au nevoie zilnic, cu un bun raport calitate-preț. Ne dorim să continuăm să inovăm și să oferim o experiență de cumpărături completă, adaptată preferințelor și obiceiurilor de consum ale clienților noștri”,subliniază Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce  și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Selecția Carrefour pe Trendyol va fi extinsă în curând, incluzând categorii precum electronice pentru casă, electronice de larg consum și articole pentru grădină.

Din decembrie anul trecut și până în prezent, Trendyol a derulat un program accelerat de integrare a mii de afacerii locale de toate dimensiunile în marketplace, multe dintre ele fiind întreprinderi mici și mijlocii.

Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Azerbaidjan, statele din Golf, Europa Centrala și de Est și nu numai.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.

The post Trendyol parteneriat cu Carrefour. Retailerul și-a listat pe platformă mii de produse appeared first on Forbes Romania.